Innovatie en Strategie

Toont 1 - 5 van de 5 resultaten.

‘De slimmigheid moet in het voortraject zitten’

Vrijwel elke organisatie kan op een goede manier gebruikmaken van Big Data. De technologie is voorhanden, de data ook, maar om er echt een succes van te maken is volgens Remko Helms, hoogleraar Informatiekunde aan de Open Universiteit, een ‘datasafari’ nodig. “Belangrijk is dat je als bedrijf begrijpt wat je wil en weet wat je aan je data hebt.”

‘Wed nooit op één technologie’

Cisco vierde op 11 december vorig jaar op een bescheiden wijze zijn dertigste verjaardag. CEO John Chambers greep dat moment aan om duidelijkheid te verschaffen over de rol van zijn bedrijf in het Internet of Things en de toekomst van Cisco. ‘De concurrentie is hard en wordt alleen maar harder.’

Weten we eigenlijk wel wat privacy is?

Cloud, big data, internet of things en nieuwe bedrijfsmodellen die het internet mogelijk hebben gemaakt, stellen de maatschappij voor nieuwe vraagstukken. Wat is echt not done en wat mag wel? Eerst moet duidelijk zijn wat de maatschappij onder privacy verstaat om de kansen die er voor het bedrijfsleven liggen, goed te kunnen benutten.


Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag