Management

Toont 1 - 10 van de 13 resultaten.

Data Driven Storytelling: krachtige methode om data inzichtelijk te maken

Het vertellen van verhalen, in welke vorm ook heeft in de geschiedenis niks aan kracht ingeboet. Data Driven Storytelling wordt zelfs aangeprezen als het middel om een boodschap helder voor het voetlicht te brengen en om gehoor te krijgen bij bestuurslagen van grote bedrijven en instellingen. Wijnand Westerveld

Proces mining als basis voor storytelling

Storytelling is effectief om een boodschap over te brengen. Process mining vormt een krachtige bron voor de basis van dat verhaal. Karel Smith Leendert de Bruin

Op zoek naar het verhaal achter de data

Data, informatie en feiten krijgen pas waarde als ze tot inzicht leiden. Daar zijn verhalen voor nodig. Lex Pierik

Stammenstrijd en ICT

Het winnende management boek van het jaar 2016 ‘De Corporate Tribe’ van schrijvers Danielle Braun en Jitske Kramer, is een waardevolle toevoeging aan het thema Management Business Change, dat in december in de printuitgave van AG Connect verschijnt. De jury schreef: ‘In dit boek krijgen hedendaagse managementvraagstukken nieuwe betekenis in het perspectief van eeuwenoude bronnen.’ Een verkenning. Carolien Glasbergen

Focus en partnerships definiëren succes op Main Software 50

Onlangs maakte Main Capital bekend welke 50 softwarebedrijven in Nederland eruit springen wat betreft eigenschappen als groei, omzet en winstgevendheid, de mate van terugkerende omzet, omzet uit het buitenland en omzet via partners. 5 mini-portretten van 5 opmerkelijke software bedrijven en de mensen er achter. Rolf Zaa

Pagina's



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag