Outsourcing

Toont 1 - 2 van de 2 resultaten.

Managementinformatie bij dienstencentra in de publieke sector

De auteurs beschrijven de stand van zaken van managementinformatie in IT-dienstencentra binnen de overheid. Verbeteringen zijn nog mogelijk als organisaties veel meer een koppeling maken met de waardeketen, de inbedding van de managementinformatie in de planning-en-controlcyclus verder verankeren, het proces voor de totstandkoming optimaliseren en de set van KPI’s verder doorontwikkelen.

‘Wij staan echt naast de klant’

Het Shared Service Centrum ICT Den Haag, onderdeel van het rijksbrede programma Compacte Rijksdienst, beheert zo’n 24.000 werkplekken en 800 applicaties. Een bijzonder traject was het insourcen van 1800 werkplekken van het voormalige ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer, waarvan het beheer was uitbesteed aan KPN/Getronics.


Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag