Resultaten

Toont 1 - 3 van de 3 resultaten.

Big Data-Analytics: groter, sneller, slimmer?

Datavolumes die worden opgeslagen en geanalyseerd om beslissingsprocessen te ondersteunen, nemen spectaculair toe. Toch zijn kansen én valkuilen van Big Data-analytics niet louter een gevolg van die volumes. Minstens zo relevant zijn opslag en het koppelen van uiteenlopende datatypes, het bewaken van datakwaliteit, organisatorische aspecten en het creëren van business value. Een overzicht van aandachtspunten die bepalend zijn voor het succes van Big Data-analytics. Wilfried Lemahieu

Customer journey in kaart

Bedrijven willen steeds meer sturen op customer journeys. Maar slechts weinig organisaties slagen erin data over klantgedrag om te zetten in klantwaarde, omdat data versnipperd is, incompleet en moeilijk te relateren aan customer journeys. Hoe krijgen organisaties dit op orde? Jörgen Klaver en Willem Fijen

Voorbereidingen op digitale disruptie

Digitale disruptie? Ontkennen helpt niet. En het botweg blokkeren van lokale digitale initiatieven in de organisatie, doet het imago van de IT-­afdeling geen goed. Het digitale platform van de IT-afdeling moet het pièce de résistance van de CIO worden, concludeert Ron Tolido. Dit platform wordt het verbindende station tussen twee werelden. Dit is het derde artikel in een serie over digitale concurrentie.


Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag